User:Triethylamine
Strong base
自己紹介 Self-introduction
私は、科学・音楽・Xenharmonicなどに興味がある日本人です。
英語は苦手ですが、日本語への翻訳を行っていこうと思っています。
𝕏上などの他のところでは大体“Tessyrrhaqt”と名乗っています。
I'm a Japanese who is interested in science, music, Xenharmonic and so on.
I'm not good at English, but I'll try translating articles into Japanese. I can't speak the other languages.
I usually go by the name of “Tessyrrhaqt” on other platforms such as 𝕏.
下書き Drafts
Here are some JP stub drafts I'm trying to translate EN pages into.