User:Triethylamine: Difference between revisions

From Xenharmonic Wiki
Jump to navigation Jump to search
Line 7: Line 7:
英語は苦手ですが、日本語への翻訳を行っていこうと思っています。
英語は苦手ですが、日本語への翻訳を行っていこうと思っています。


𝕏上などの他のところでは大体“Tessyrrhaqt”と名乗っています。
𝕏上などの他のところでは大体 “Tessyrrhaqt” と名乗っています。





Revision as of 14:24, 11 September 2023

Strong base

自己紹介 Self-introduction

私は、科学・音楽・Xenharmonicなどに興味がある日本人です。

英語は苦手ですが、日本語への翻訳を行っていこうと思っています。

𝕏上などの他のところでは大体 “Tessyrrhaqt” と名乗っています。


I'm a Japanese who is interested in science, music, Xenharmonic and so on.

I'm not good at English, but I'll try translating articles into Japanese. I can't speak the other languages.

I usually go by the name of “Tessyrrhaqt” on other platforms such as 𝕏.

下書き Drafts

Here are some JP stub drafts I'm trying to translate EN pages into.

作ったテンプレート Templates I created